miercuri, 25 august 2010

Noi...:*


Mi-e de ajuns sa te privesc si sa imi dau seama ca e mai mult decat perfect..gasesc in ochii tai fericirea si caldura de care am nevoie..nu imi pot dori nimic mai mult..esti tot ce as putea avea vreodata!
Mi-e de ajuns sa ma privesti ca sa pot simti legatura dintre noi..dragostea ce ne leaga e suficienta pentru ca fericirea sa nu dispara niciodata din privirea noastra…
Mi-e de ajuns o imbratisare de-a ta ca sa ma simt cea mai iubita femeie din lume..mi-e de ajuns o atingere de-a ta pentru ca gandurile mele sa alerge cu ale tale..mi-e de ajuns un sarut de-al tau sa-mi pot da seama cat de mult insemn pentru tine..
E de ajuns sa te privesc ca tu sa imi citesti gandurile..
Mi-e de ajuns sa te am aproape si un minut ca sa imi pot da seama ca te voi avea langa mine pentru totdeauna..ca ma vei iubi cu aceeasi intensitate,ca ma vei imbratisa cu aceeasi dorinta..ca intotdeauna vom fi doar NOI!pentru ca aici nu e vorba de TINE sau de MINE..de EL sau EA..e vorba de NOI!!!
Si totusi nu mi-e de ajuns o viata sa iti arat cat de mult te iubesc!nu mi-e de ajuns o viata sa iti multumesc pentru afectiunea,dragostea,caldura,respectful pe care le ai pentru mine..
Si stiu..desi nu am timp pentru toate astea,in adancul sufletului tau stii ca iti sunt recunoscatoare pentru ca esti langa mine in fiecare clipa din viata mea.
Stii ca de multe ori nu iti pot explica prin cuvinte tot ce simt..e ceva care ma depaseste..ceva mai presus decat mine!
Si..uneori ma gandesc ca povestea noastra e scrisa undeva..si oricine ar incerca sa faca ceva nu va reusi pentru ca trebuie sa fie asa cum e scris..povestea trebuie sa isi urmeze cursul..
Si da..am cunoscut fericirea prin tine..desi spuneam mereu ca exista doar momente de satisfactie,nu fericire!dar cand simti si traiesti sentimentele astea n-ai cum sa spui ca nu exista fericire!
Stii..cand sunt langa tine e mai mult decat perfect!Si cine a zis ca dragostea adevarata e cel mai frumos sentiment a avut dreptate..insa e greu,poate prea greu sa ai langa tine o asa dragoste..unii nici macar nu ajung sa o cunoasca..
Dar tu..insemni dragostea adevarata,fericire,implinire!Parca e un ideal ireal..totul e PERFECT..ca un vis devenit realitate!
Si acei fluturasi in stomac de care toata lumea vorbeste..nu sunt in stomac,ci in tot corpul..sunt fluturasi in stomac pentru cei care simt doar placere,dar pentru cei ca noi fluturasii zboara prin tot corpul..si de fapt nu e niciun fluturas :D e dragostea adevarata!
Stii..tremur la fiecare atingere de-a ta,ma topesc la fiecare privire,visez la fiecare sarut..fiecare zi e speciala!noi o facem sa fie asa..
Stii ca pentru mine vei fi DOAR TU pentru TOTDEAUNA!
Si deja nu-mi mai fac griji..TU stii asta..
M-ai facut sa inteleg si sa accept ca exista dragoste adevarata..m-ai facut sa accept ca ma iubesti doar pe mine..m-ai facut sa realizez ca acum,maine si in orice zi..contam doar NOI!si ca fiecare clipa e speciala doar pentru ca suntem unul langa celalalt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu