vineri, 19 martie 2010

Schimbari care te marcheaza!

Ce e viata?ai putea sa o descrii?ma indoiesc..dar stiu ca si tu ai avut momente in viata cand ti-ai dorit sa fii singur..si te-ai intrebat de ce ai starea asta..si poate nu ai gasit raspuns..ai tot ce ar putea sa aiba unu' de 18 ani..prieteni in jurul tau,poate si un prieten bun caruia sa ii spui ce te doare si ce simti..distractie,stres..si multe altele..te simti fericit!dar de fapt nu esti..descrie fericirea!hai..poti?ma indoiesc..ce vei spune?lucruri banale precum..sunt fericit pentru ca am luat o nota buna la istorie?sunt fericit pentru ca am un iubit?sunt fericit pentru ca imi dau parintii bani?toate astea reprezinta viata in general..si asa a fost dintotdeauna..dar nu e vorba de fericire!
Dar tristetea?cu siguranta stii ce e!ai fost trist atunci cand iubitul te-a inselat sau cand cea mai buna prietena te-a tradat!si ca veni vorba de tradare..mi se pare asa de aiurea..e urat sa ai incredere in cineva,sa ii spui toate secretele si apoi sa te dezamageasca..e asa urat sa ai regrete!pentru ca efectiv faci ceea ce simti,ce vrei..si nu inteleg de ce trebuie sa avem regrete pentru ceea ce facem..avem scuze de genul "eram mic","nu mi-am dat seama","am fost influentat"..dar nu,am facut ceva pentru ca asa am vrut eu si am simtit in momentul ala..si e de ajuns sa faci ceva,e de ajuns un moment de neatentie si viata ti se poate schimba..in rau sau in bine..si totusi din rau inveti..din propria experienta..si pana nu vezi tu cu ochii tai ceva si pana nu te convingi tu nu se poate altfel..pana nu te dai tu cu capu' de pereti nu intelegi ce trebuia sa faci de fapt!
Si totusi trebuie sa ne acceptam viata si experientele..poate o sa duca la ceva bun atata suferinta,dezamagire si tradare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu